مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 337
بازدید کل : 35647
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


 

قرآن کریم چراغی نورانی است که با وجود گذشت ده ها قرن از نزول آن هنوز مسیر حق طلبان را در طول تاریخ روشن کرده و در آینده هم چنین خواهد بود، در این کتاب آسمانی آینده ای روشن به بشریت نوید داده شده است که با سیطره دین حق و البته توسط امام حق (عج) و یاران صالحش بر تمام جهان محقق می شود


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
شنبه 14 تير 1393برچسب:غیبت,عصرغیبت,امتحان شیعه,غربال شیعه,امتحان غیبت,, .::. 15:15 .::. منتظرمولا .::.

دانلود نسخه جاوا


برچسب‌ها:
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:نرم افزار قرانی ,دانلود نرم افزار قرانی,نرم افزار قران, .::. 23:49 .::. منتظرمولا .::.

 

 

خداوند در قرآن کریم در باب امامت در بیان گرانقدری فرموده است: « یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ » (3) ای پیامبر ما! روزی را به مردم یادآوری کن که ما هر امتی را با پیشوا و امامش می‌خوانیم

برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

علت این تشبیه بدیهی، این است که نشان دهد همانطور که خارج شدن از ماه رمضان یک امر قطعی است بخشیده شدن گناهان نیز قطعی است.حضرت زهرا (س) مي فرمايند: « مَا يَصْنَعُ الصَّائِمُ بِصِيَامِهِ إِذَا لَمْ يَصُنْ لِسَانَهُ وَ سَمْعَهُ وَ بَصَرَهُ وَ جَوَارِحَهُ » (1) انسان روزه دار از روزه اش چه سودي مي برد، مادامي که زبان و چشم و گوش و اعضاء و جوارحش را حفظ نمي کند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهی، با کمکهای معنوی غیبی و با ادعیه‌ی زاکیه و هدایتهای معنوی ولیالله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامی را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامی را برافراشته نماید. این، آینده‌ی قطعی شماست. جوانان، خودشان را برای این حرکت عظیم آماده کنند. نیروهای مؤمن و مخلص، این را هدف قرار دهند.

(دیدار ایثارگران ۷۶٫۵٫۲۹)

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:رهبری,وظیفه منظران,وظیفه منتظران در کلام رهبری ,وظایف منتظران,سخنان رهبر, .::. 22:45 .::. منتظرمولا .::.

 

علی فانی .به طاها به یاسین

به طاها به یاسین1و2 (علی فانی)

نوع فایل :تصویری

زمان فایل: 9دقیقه

حجم فایل:31مگابایت

فرمت فایل:FLV 

دانلود با لینک مستقیم

 


برچسب‌ها:

 

بحث از جمال و زیبایی حضرت ولیعصر در بسیاری کتب و محافل بیان شده است چنانکه نویسنده ارجمند کتاب «مکیال المکارم»، در بخش چهارم کتاب خود، جمال و زیبایی حضرت مهدی(عج) را یکی از ویژگی‏های آن حضرت می‏شمرد و می‏نویسد:«بدان که مولای ما حضرت صاحب‏ الزمان(عج)، زیباترین و خوش صورت‏ترین مردم است؛ زیرا شبیه ‏ترین مردم به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است» .(۱)

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, .::. 19:7 .::. منتظرمولا .::.

 

موضوع:تحولات سوریه و سختی های ظهور

مدت زمان:حدود7 دقیقه

فرمت فایل:MP4 

دانلود با لینک مستقیم

اللهم عجل لولیک الفرج


برچسب‌ها:
پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:استاد پناهین ,دانلود کلیپ پناهیان,حجت الاسلام پناهیان,اتفاقات سوریه,ظهور, .::. 18:49 .::. منتظرمولا .::.

حجّت الاسلام قدس می‌گوید:

روزی آقا فرمودند: در «تهران»، استاد روحانی‌ای بود که «لُمعَتین» را تدریس می‌کرد. مطّلع شد که گاهی از یکی از طلّاب و شاگردانش که از لحاظ درس خیلی عالی نبود، کارهایی نسبتاً خارق‌العادّه دیده و شنیده می‌شود.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:ملاقات با امام زما,شرط ملاقات,دیدار با امام زمان,مشرفان امام زمان, .::. 12:53 .::. منتظرمولا .::.

 

 

 یکی دیگر از شهرهای کور خمس «قنسرین» است که در منطقه شام قرار دارد و گفته شده که در کوهستان اطراف آن قبر صالح پیغمبر(علیه السلام) قرار دارد و در آن جای پای شتر (ناقه صالح) نیز موجود است و البته این را هم داریم که می گویند قبر صالح در یمن است.
 

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم